Prijavljene grupe 2024 Dimitrije Markovic, Natalija Filipovic, Aleksandra Labovic, Mina Kovandzic Viktor Nikic, Vuk Stefanovic, Nikola Stojanovic, Vladimir Kastratovic Dimitrije Petrovic, Marija Ristic, Dimitrije Vranic, Aleksandar Zecevic Vukasin Markovic, Stefan Drljevic, Milos Obrenovic, Lazar Kracunovic Knezevic Ana, Jelisaveta Gavrilovic, Branko Grbic, Stefan Kerkoc Stefan Jevtic, Vladeta Vujacic, Aleksandar Mladenovic, Marko Nikitovic Jovan Vukicevic, Jovan skoric, Nikola Kuburovic, Radenko Nikolic Milica Kuzet, Luka Stankovic, Simona Jevtovic, Relja Pesic Nikola Milosevic, Marko Bura, Marija Bozic, Sanja Mijatovic Bojan Velickovic, David Zivkovic, Marko Radosavljevic, Darko Mladenovski Petar Vukovic, Ana Mihajlovic, Milos Milicevic, Grigorii Rogov Danilo Matic, Nikola Nesic, Ermin skrijelj, Anja Cvetkovic Ivana Neskovic, Emilija Stevanovic, Jelena Mitrovic, Marija Papovic Anja colic, Iva Djordjevic, Jelena Lazovic, Ivana Nestorovic Milica Nikolic, Nikolina Lazarevic, Nikolina Pejovic, Mileva Simic Pavle Vlajkovic Teme 2024 Dodela tema bice sprovedena u ponedeljak 28. oktobra. Anketa za prijavu tema bice dostupna na strani kursa. Svako ce birati po tri teme, a teme ce biti dodeljivane redom u skladu sa zeljama. Kada krene izbor tema, uz svaku temu pisace i imena clanova grupe koji obradjuju datu temu. U zavisnosti od izbora tema, termini odbrane za teme koje ne podrazumevaju kreiranje ankete mogu se promeniti. Konacni termini odbrana bice poznati nakon dodele tema. Kako napraviti, sprovesti i tumaciti rezultate ankete radicemo na casu predavanja u cetvrtak 31. oktobra. ------------------------------------------------------------------------- Tema: Predavanja (odbrane 5. decembra) ------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------- 01. Sta cini dobro predavanje? Milica Kuzet, Luka Stankovic, Simona Jevtovic, Relja Pesic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike dobrih predavanja - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za dobra predavanja na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za dobra predavanja na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 02. Sta cini lose predavanje? Knezevic Ana, Jelisaveta Gavrilovic, Branko Grbic, Stefan Kerkoc ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike losih predavanja - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za losa predavanja na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za losa predavanja na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 03. Sta cini predavanje korisnim? Anja Čolić, Iva Đorđević, Jelena Lazović, Ivana Nestorović ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike korisnih predavanja - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za korisna predavanja na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za korisna predavanja na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 04. Sta cini predavanje beskorisnim? Nikola Milosevic, Marko Bura, Marija Bozic, Sanja Mijatovic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike beskorisnih predavanja - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za beskorisna predavanja na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za beskorisna predavanja na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ------------------------------------------------------------------------- Kursevi informatike (odbrane 12. decembra) ------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------- 05. Sta cini univerzitetski kurs dobrim? Dimitrije Petrovic, Marija Ristic, Dimitrije Vranic, Aleksandar Zecevic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike dobrih univerzitetskih kurseva - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za dobre kurseve na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za dobre kurseve na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 06. Sta cini univerzitetski kurs losim? Vukasin Markovic, Stefan Drljevic, Milos Obrenovic, Lazar Kracunovic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike losih univerzitetskih kurseva - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za lose kurseve na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za lose kurseve na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 07. Sta cini univerzitetski kurs lakim? Stefan Jevtic, Vladeta Vujacic, Aleksandar Mladenovic, Marko Nikitovic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike lakih univerzitetskih kurseva - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za lake kurseve na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za lake kurseve na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 08. Sta cini univerzitetski kurs teskim? Jovan Vukićević, Jovan Škorić, Nikola Kuburović, Radenko Nikolić ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike teskih univerzitetskih kurseva - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za teske kurseve na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju a koji su vezani za teske kurseve na MatF-u. S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 09. Predrasude u programerskom svetu Dimitrije Markovic, Natalija Filipovic, Aleksandra Labovic, Mina Kovandzic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je odgovoriti na naredna pitanja: - Sta su predrasude? - Da li mozemo da budemo svesni svojih predrasuda i na koji nacin mozemo na njih da uticemo? - Koje su najrasprostranjenije predrasude u programerskom svetu? - Koje predrasude ste primetili u vasem okruzenju? - Na koji nacin predrasude uticu na zivot i svet oko nas? Ova pitanja su samo pocetna pitanja. Odgovorite i na sva ostala pitanja koja su relevantna za ovu temu. ------------------------------------------------------------------------- Studije informatike (odbrane 19. decembra) ------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------- 10. Sta je najlakse studentima prve godine? Viktor Nikić, Vuk Stefanović, Nikola Stojanović, Vladimir Kastratović ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne izazove sa kojima se susrecu studenti prve ogdine - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za prepreke koje su najlakse savladjivane na prvoj godini na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 11. Sta je najteze studentima prve godine? Ivana Neskovic, Emilija Stevanovic, Jelena Mitrovic, Marija Papovic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne izazove sa kojima se susrecu studenti prve ogdine - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za prepreke koje su najteze savladjivane na prvoj godini na studijama na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 12. Sta cini studije idealnim? Bojan Velickovic, David Zivkovic, Marko Radosavljevic, Darko Mladenovski ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike idealnih studijskih programa i studija - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za studije na MatF-u koja proverava koliko tih kriterijuma koji su potrebni za idealne studije su ispunjeni na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 13. Sta cini studije losim? ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne karakteristike losih studijskih programa i studija - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za studije na MatF-u koja proverava koliko tih losih karakteristika je prisutno na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na datu temu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ------------------------------------------------------------------------- Rodna ravnopravnost, diskriminacija i kontraverze (odbrane 26. decembra) ------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------- 14. Kako se na studijama na MatF-u postuje rodna ravnopravnost? Milica Nikolic, Nikolina Lazarevic, Nikolina Pejovic, Mileva Simic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne pretpostavke rodne ravnopravnosti na studijama informatike - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za studije na MatF-u koja proverava koliko je od datih pretpostavki prisutno na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na temu rodne ravnopravnosti u svetu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 15. Kako se na studijama na MatF-u krsi rodna ravnopravnost? Petar Vuković, Ana Mihajlovic, Miloš Milićević, Grigorii Rogov ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je - prikazati osnovne pretpostavke rodne ravnopravnosti na studijama informatike - osmisliti i sprovesti anektu vezanu za studije na MatF-u koja proverava koliko se od datih pretpostavki krsi na MatF-u - prikazati rezultate ankete i obrazloziti zakljucke koji se iz te ankete dobijaju S druge strane, potrebno je pronaci relevantnu literaturu na temu rodne ravnopravnosti u svetu i uporediti zakljucke ankete i preporuke u literaturi. ---------------------------------------------------------- 16. Diskriminacija u programerskom svetu Danilo Matic, Nikola Nesic, Ermin skrijelj, Anja Cvetkovic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je odgovoriti na naredna pitanja: - Sta je diskriminacija? - Koje vrste diskriminacija postoje? - Koje su mogucnosti zastite od diskriminacije? - Kako je diskriminacija regulisana u Srbiji a kako u svetu? - Koje primere diskriminacije ste primetili u vasem okruzenju? - Koja vrsta diskriminacije postoji u programerskom svetu? Ova pitanja su samo pocetna pitanja. Odgovorite i na sva ostala pitanja koja su relevantna za ovu temu. ---------------------------------------------------------- 17. Kotraverzni influenseri Pavle Vlajkovic, Nikola Bulatovic, Katarina Nikolic ---------------------------------------------------------- U okviru ove teme potrebno je odgovoriti na naredna pitanja: - Ko su najkontraverzniji influenseri po Vasem misljenju i zasto? (Opisite 5 izabranih osoba) - Zasto su oni kontraverzni? - Na koji nacin oni uticu na svet? - Na koji nacin oni uticu na decu i mlade? - Koje su potencijalne posledice njihovih stavova? - Koji su Vasi stavovi na te teme? Ova pitanja su samo pocetna pitanja. Odgovorite i na sva ostala pitanja koja su relevantna za ovu temu.